0723703030
contact@byteshop.ro

Garantia Produselor

Orice produs achizitionat beneficiaza de 24 luni garantie. Exceptie fac consumabilele (cartuse, baterii laptop, etc.), acestea beneficiind de 30 de zile garantie si sistemele cu licenta care au 36 de luni garantie.

Cheltuielile cu returul catre client sunt suportate de catre NMX Dynamic Solutions SRL daca solicitarea de garantie a fost intemeiata. Daca clientul solicita nejustificat garantia (defectul reclamat nu este constatat sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie) se percepe o taxa de constatare in valoare de 50 RON , precum si plata transportului dus-intors. Garantia produselor se acorda pe componente (exista stickere pe fiecare componenta in parte), sistemul nu se sigileaza.

Produsul defect trimis in garantie nu poate fi schimbat pe loc intotdeauna, in unele cazuri fiind necesara o perioada de minum 1- 3 zile pentru testarea si verificarea produslui. Dacă produsul nu prezintă defectele reclamate de către client, însă acesta doreşte înlocuirea produsului cu un altul identic, atunci produsul va fi înlocuit. Singura condiţie: produsul să fie în garanţie. Produsul poate fi înlocuit cu unul identic, care nu necesită o diferenţă de preţ sau cu un alt produs mai performant, achitând o diferenţă. Vezi Extragaranţie de retur pentru mai multe detalii.

ByteShop.ro va pune la dispozitie o adresa de Email pentru suport tehnic: service@byteshop.ro.

 Inainte de a trimite un produs la garantie clientul va anunta prin email la contact@byteshop.ro, problema pe care o intampina. Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil. Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.

In momentul sosirii coletelor la centrul nostru de service, se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului.

Produsul reclamat ca defect si venit in garantie trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Produsul trebuie invelit in pungi antistatice
  • Produsul trebuie adus impreuna cu toate accesoriile; inclusiv cutia sau una similara ca model
  • Produsul trimis prin posta sau alte servicii de mesagerie trebuie ambalat corespunzator (riscurile pentru transport vor fi suportate de client)
  • Toate seriile si indicativele de pe eticheta producatorului sa fie intacte si lizibile
  • Produsul nu trebuie sa prezinte semne de manipulare si utilizare necorespunzatoare (alimetare cu tensiune necorespunzatoare, chip/cablaj ars, cabluri rupte sau arse, deteriorari mecanice: rupt, spart, zgariat, indoit, ciobit, etc).Produsele care prezinta astfel de semne vor fi declarate ca iesite din garantie si vor fi returnate
  • Produsul trebuie sa fie cumparat de la www.byteshop.ro si sa se afle in perioada de garantie.
  • NMX Dynamic Solutions SRL nu poate fi raspunzatoare pentru eventualele pierderi materiale cauzate de defectiuni ale echipamentelor.

ATENTIE !!! Produsele livrate in garantie care nu se incadreaza in conditiile de mai sus vor fi returnate clientului fara notificare prealabila. Lipsa actelor insotitoare prelungeste timpul de depistare a defectului si prelungeste si mai mult intocmirea actelor necesare schimbarii produsului in functie de caz (receptie, facturare, livrare)

Acte Insotitoare :

  • Factura Fiscala (copie)
  • Certificatul de garantie (copie sau original)
  • Raport cu privire la defectul reclamat (detaliat)